چرا سازمان تأمیناجتماعی یک نهاد مستقل از دولت است؟
چرا سازمان تأمیناجتماعی یک نهاد مستقل از دولت است؟
چرا سازمان تأمین اجتماعی به جای یک ساختار دولتی سنتی، به صورت یک نهاد مستقل و چابک فعالیت میکند؟
محمد حسین قشقایی (کارشناس تامین اجتماعی)
ادامه مطلب در تامین ۲۴:
https://tamin24.ir/news/29713
این وبلاگ رویدادهای حوزه کار و تامین اجتماعی و بخش اداری کشور را پوشش می دهد و بطور تخصصی در زمینه های مذکور نظرات و مطالب را به خوانندگان ارائه می نماید.